![]() |
اللواء محمد نجيب.. ضحية ام عميل؟
اللواء م*مد نجيب.. ض*ية ام عميل؟ وكيف كذب في مذاكرته. فعّل زر التنبيهات () لتصلك الفيديوهات الجديدة [عزيزى الزائر لايمكنك مشاهده الروابط الا بعد التسجيلللتسجيل اضغط هنا] *سب دايرة المعارف البريطانية اتولد م*مد نجيب في 20 فبراير سنة 1901 في الخرطوم بالسودان واتوفى في 28 أغسطس سنة 1984 بالقاهرة في مصر، وبكده فهو *ضر كل الرؤساء اللي جم بعده وقبل ثورة 25 يناير. وكان نجيب الابن الأكبر في عيلة مكونة من 9 أبناء، وعاش في السودان مع والده البكباشي يوسف نجيب ل*د ما خلص دراسته الثانوية وبعدها رجع لمصر ودخل المدرسة ال*ربية سنة 1917. وبعد مرور شهر على تخرجه سافر نجيب للسودان وهناك انضم للكتيبة 17 بالجيش المصري، وبعدها اتنقل نجيب لل*رس الملكي في القاهرة يوم 28 أبريل سنة 1923 وبعدها فرقة المعادي سمة 1928. |
| الساعة الآن 04:49 PM. |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir