Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/tdllnet/public_html/vb/printthread.php on line 119
منتديات تدلـل1 - اللواء محمد نجيب.. ضحية ام عميل؟
منتديات تدلـل1

منتديات تدلـل1 (https://www.tdll1.net/vb/index.php)
-   العلم والمعرفه (https://www.tdll1.net/vb/forumdisplay.php?f=223)
-   -   اللواء محمد نجيب.. ضحية ام عميل؟ (https://www.tdll1.net/vb/showthread.php?t=34003)

الزهره العائمه 07-04-2022 12:01 AM

اللواء محمد نجيب.. ضحية ام عميل؟
 
اللواء م*مد نجيب.. ض*ية ام عميل؟ وكيف كذب في مذاكرته.
فعّل زر التنبيهات () لتصلك الفيديوهات الجديدة

[عزيزى الزائر لايمكنك مشاهده الروابط الا بعد التسجيلللتسجيل اضغط هنا]

*سب دايرة المعارف البريطانية اتولد م*مد نجيب في 20 فبراير سنة 1901 في الخرطوم بالسودان واتوفى في 28 أغسطس سنة 1984 بالقاهرة في مصر، وبكده فهو *ضر كل الرؤساء اللي جم بعده وقبل ثورة 25 يناير.

وكان نجيب الابن الأكبر في عيلة مكونة من 9 أبناء، وعاش في السودان مع والده البكباشي يوسف نجيب ل*د ما خلص دراسته الثانوية وبعدها رجع لمصر ودخل المدرسة ال*ربية سنة 1917.

وبعد مرور شهر على تخرجه سافر نجيب للسودان وهناك انضم للكتيبة 17 بالجيش المصري، وبعدها اتنقل نجيب لل*رس الملكي في القاهرة يوم 28 أبريل سنة 1923 وبعدها فرقة المعادي سمة 1928.


الساعة الآن 04:49 PM.

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir

This Site Uses The Product: 7elm V 2.6