![]() |
|
|
#281 | |||||||||
![]()
|
نور ومهند *لو
هههههههه خدينى معاكى شعره بالمرة ازورها بتفكرنى بجدى الله ير*مه |
|||||||||
.
|
|
|
#283 | ||||||||
![]()
|
انا فـ خاطري اشوف جد هنااا الله ير*مه |
||||||||
|
التعديل الأخير تم بواسطة تدلــل ; 07-16-2008 الساعة 01:50 AM
|
|
|
#284 | |||||||||
![]()
|
ههههههههههههههههههههههههه
خلاااص تعالي وياي بس هااااااااااااا لاا تتكلمي مع انور هههههههههههههههههههههههه |
|||||||||
|
|
|
#286 | |||||||||
![]()
|
ههههههههههههههههههههههههه
بس جذيه هههههههههه لاا *بي والله امز* ياربي |
|||||||||
|
|
|
#287 | ||||||||
![]()
|
هههههههههههههههههه
شوشو اني بكلم انور ولا بكلم مهند لان مهند يقهرنيييييييييييييييي |
||||||||
![]()
|
|
|
#288 | |||||||||
![]()
|
ههههههههههههههههههههههههه
بسلوووووبه ص* ههههههههههههههههههههههههه هه |
|||||||||
|
|
|
#289 | ||||||||
![]()
|
ههههههههههههههههههه
اييييييييييييييي بس ساعات اسلوبه يصير بلاوووووووووي |
||||||||
![]()
|
|
|
#290 | |||||||||
![]()
|
تدلل والله كان شبهه قريب من مهند بس على كبير
كبير يعنى عجوز بقى دة لما انا شفته شعورة لا أنا مش هاكلم نور باقول مهند وخلاص ههههههه ولا اقولك نكلم جدهم نشوف ايه نهاية المسلسل بدال ما نتعب نفسنا فى المتابعه |
|||||||||
.
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| @دش, فخاطرك, وقـول |
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 19 ( الأعضاء 0 والزوار 19) | |
|
|
هذا الموقع يستعمل منتجات MARCO1